29 Kasım 2011 Salı

Üç Çocuktan Sonra Hayat Var Mı?

Hiç bir şeye vakit bulamıyorum!

Yok 5 dakika boş vaktim yok..

Aras bebekken --kendisi şu anda bebek değil canavar çünkü-- ne kadar rahattım. Bıraktığın yerde kalıyordu şimdi kaldığı yeri bırak git hatta kaç durumuna getiriyor.. Yaramaz kuduruk ve şebek.. kızıyorum oda bana parmak sallıyor ve sonra gözlerini kısarak gülüyor dağılıyorum..

Meyra konuşmazken şu anda da konuşmuyor aslında roman yazıyor yani bu konuşmak değil.. sürekli konuşmak.. soru sormak.. vıdı vıdı...  Ona cevap verirken yoruluyorum. TV de iki gündür akşamları bir reklama rastlıyorum Tatlım Tatlım reklamı  o kadın gibi zavallıyım ama ben çan salladığımda inek falan gelmiyor..

Duhannn ah Duhannn senin çevre hesaplamaların, örüntülerin, kesirlerin beni okuldan okumaktan soğuttu:)) yemek ye duhan çığlıklarım yemekten soğuttu.. uyu artık duhannnn çırpınışlarım saçımı diken diken etti..

gördüğünüz gibi millet.. evet her yaşın ayrı güzelliği var:P

Doğumdan sonra hayat var mı  diye bir postu vardı blogcuannemin.. bayıldım ona..

bende diyorum üç çocuktan sonra hayat var mı?



2 yorum:

nil dedi ki...

hııım,genelde özeniyorum üçü bir arada deyü ama ben kaçar:)))

Özge dedi ki...

arkana bile bakma nil'im:)