17 Kasım 2011 Perşembe

Duhan ve Aras...


Duhan ve Aras o kadar benziyorlar  ki..

boyları kiloları aylık gelişimleri yemeler içmeler .. huyları sular..

şımarıklıkları cilveleri gülen yüzleri...

Uykularda benzese ne olurdu sankiii diyemeden de edemeyeceğim..

Duhan aksam 21.00 uyurdu sabah 10.00'a kadar.. gece hiç uyanamazdı mamasını zorla tıkardım ağzına..

Aras akşam 21.00 uyur, ama gece 2100 kere de uyanır. Sabah 07.00 dikilir yatağında ayağa.. Meyra ablasını(!) uyandırır. Olsun o kadar kusur Aras'ım da olsun...

İnşallah böyle benzer abisine bazı huyları... onun gibi saygılı olur sevgi dolu olur, derslerinde başarılı olur..
ve yine inşallah benzemez bazı huyları abisine, onun gibi yavaş olmaz:) dağınık olmaz, yemek yerken bana eziyet etmez, uyumıcam anneeee diye akşamları bana yalvarmaz:)

üç küçük böcek üçü birbirine benzese de ne kadar farklı ne kadar değişik kişilikler.. bir evin içinde 5 farklı kişi ve yine de bravo bize üst kattan sesimiz hiç duyulmuyormuş:)))






3 yorum:

nil dedi ki...

Alt kat ne diyor :P

Yeminle bu kadar benzerlik olur,ya çok özeniyorum okurken Berk'in bir kardeşi olsun diye...

Maşallah be size,maşallah...

Bu arada yorumlama biçimi değişikliği için teşekkür ederim,efendim:)

Özge dedi ki...

:))hahah...alt kattaki teyzenin kulakları yanındakini zor duyuyor..

Teşekkür ederimmm. kıvırıyorum galba yavaş yavaş 3 çocuklu anneliği...

*rica ederiz efendim:)

a_y_s_e dedi ki...

Duhan'in bakislari sana daha cok benziyor, ama haklisin, al kardesi vur abiye, sonra ikisini de al, sıkıştır sıkıştır, öp.