23 Eylül 2011 Cuma

Bizim de Tuvalet Hikayemiz var artık..:)

Bizim de Tuvalet Hikayemiz var artık..

I. Gün..

Sabah kalktık rutin alt değiştirme merasimi.. önce Aras.. Yatır-çıkar-sil-bağla sırada ki..

Meyra... Yatır-çıkar-sil-bağla(ya)ma.. yok inat etti bağlatmıyor altını bir türlü.. bende bıraktım. üstü atlet altı çıplak gezdi evin içinde.. bu arada iki lazımlık çıktı ortaya.. birisi odalarına diğeri salonun orta yerine.. 

Kahvaltı ettik.. suyumuzu içtik.. meyra oturdu lazımlığa.. bunu hep yapıyor ama.. oturur ııhh ıhhh der ve kalkar.. yine oturdu ama bu sefer hiç ses yok.. donuk bakışlar.. tamam dedim bişeyler oluyor.. kalktı lazımlıktan annniiiciii baaakk.. adaptörle tuvalete kaka yapmışlığımız var ama şu ana kadar ne adaptöre ne lazımlığa çiş yaptığımız hiç olmadı. anneciiii baktı ve çiş:) alkış kıyamet  (çok fazla tepki vermeyin deliler gibi sevinmeyin diyor kitaplar ama ne mümkün anne delirmiş durumda) .. hemen aldık lazımlığı boşalttık tuvalete el salladık çişe.. sonra ellerimizi yıkadık.. Meyra gerdanını şişirdi (gurur verici bir şey yapınca hep bunu yapar:) ) geziyor evin içinde.. 

Öğlen uykusuna yakın kaka yapar.. bekliyorum ki kaka da oraya yapılacak.. ama bu kadar kolay olmayacağı kesindi diyorum sonra kendi kendime..  yerde kocaman bir kaka:( temizlikten ve bir daha Meyra'nın tuvaletine yapıcaz konuşmalarından sonra uyuduk neyse ki..

Uyandığında bezi kuruydu.. ama çok tedirgin bir uyku uyudu... tam dalamadı ilk başlarda, emin olamasam da bezin olmayışına bağlıyorum ben bunu.. sonrasında bez hiç bağlanmadı. akşam uykuya dalana kadar.. 3 kere fire verdik. ikisi balkondaydı yetişemedi sanırım diğeri de Duhan eve geldiği zaman odalarında..

II.Gün

Yine sabah kalktık bezimizi çıkardık ve akşama kadar 1 fire ile günü bitirdik. Çişim geldi diyor ve gidip lazımlığına oturup yapıyor.. sonra alıyor bana veriyor.. anneeciii pöçe (çöpe) at diyor.. atıyoruz tuvalete ellerimizi yıkıyoruz heyecanla.. Kaka olayı hala aynı.. orta yere m...çıyoruz..:(

III.Gün

Bu gün yani 3.gün yine aynı olaylar tek fark bu sefer benim ona yardım etmeme izin vermiyor.. kendi yapıyor her şeyi.. oturuyor yapıyor tuvalete götürüyor orada beni çağırıyor.. pöçee attt atıyoruz elleri yıkıyoruz.. iniyor aşağı alıyor lazımlığı koyuyor yerine ve devam ediyor kudurukluğuna.. bu arada külot yada alıştırma külodu giymiyoruz.. giydiğimiz anda altına yapıyor lazımlığa değil.. buna çözüm bulamadım.. çok da aramadım aslında.. Öğlen uykudan sonra kuzenim geldi nazar değer aman kimseye söylemeyin tembihlerinden dolayı annemin kimselere açmıyorum ağzımı.. balkonda oturuyoruz. Meyra geldi koşa koşa ve heyecan içinde elinde lazımlık anneeciii baaakk.. Eveeet dedim çişini yaptı geliyor.. çiş ne demek :) kakasını yapmış:) alkış kıyamet yine temizlik el yıkama heyecanı.. 

Firesiz olarak bitirdik günü.. Akşam yemeğinden sonra anneeeciii kakaaa diye koştu salona... oturdu kalktı oturdu kalktı yok yapmıyor.. sonra ben balkona Duhan odasına babayı da mutfağa gönderdim çaktırmadan.. Meyra hanım gözlerden uzak yaptı kakasını getirdi soktu burnuma:) yine alkış kıyamet temizlik ikinci kakamız da lazımlıkta :)

Bezimizi bağladık salıncağımıza yattık batti (battaniye)'mizi aldık sütümüzü içtik uykuya geçmek üzereyken hopladı salıncaktan anneeeciii gakk gakkkk meyaa çişşşş kızım yok yeni yaptın (kalkmak için bahane sandım ilk başta ama) sonra kalktık bezi çıkardık çişi yaptık.. ve yine bağlayıp daldıkkkkkk derin uykumuza...

3 günlük bir hikaye inşallah artık bitmiştir bez olayımız o da kurtulur bende..:)

işte bizim hikayemiz.. bana göre sorunsuz sıkıntısız :)
Hep böyle kalmayacaklar :) :(
                                           









0 yorum: