21 Ağustos 2011 Pazar

Mucizelerim..

Bu resim herşeye değer.. Onları bu şekilde gördüğüm zaman ben ölüyorum, eriyorum, bitiyorum. Meyra küçük abla, Aras ağladığı zaman koşarak geliyor yanına "gedimm Adas bebek geddim.." diyor ve öpüyor.. memesini veriyor suyunu veriyor kendi daha süt bebeği iken Aras bebeğin sütünü içiriyor. ve bunların başında ikisinide koruyan Duhan.. korumaya çalışan ağladıkları zaman istemeden gözlerine yaş dolan Duhan.. ben nasıl şanslı bir insanım ki Allahım bana bu güzelliği üç kez yaşattı.. 3 ayrı tat verdi hemde..

Zorlukları yok mu? hemde o kadar çok ki.. Meyra her zaman melek abla değil:) Hele ki bu aralar.. 20. aydayız galiba daha önce başıma gelmeyen şu 2 yaş sendromunu yaşıyoruz. (bunu detaylı yazıcam ayrı bır başlık altında.. ee bende biraz yakınıyım 2 yaştan artık.. o kadar büyüdük.. herkes 2 yaş eziyetini çekerken bizim eksiğimiz ne:) )
Bazen arasla aynı anda ağlıyorlar, aynı zaman da kaka yapıyorlar, Arası yıkadığım zaman meyra Bıcııııııııı dıye bağrıyor, oda yıkanıyor, arası yedirirken meyra mamaaaaaaaa diye bağırıyor oda yiyor.. Alt açıtığımda meyrada bezini söküp atıyor..
Sabah kahvaltılarımız öğlen yemeklerımız :) iki ayrı kahvaltı iki küçük kaşık.. iki küçük koltuk iki küçük önlük:) bir Arasss bir meyra hadi açın ağzınızı bakalım:))
Uyudukları zamanda aynı uyuyorlar aynı anda yaptıkları isabet an budur:) Bebeler uyur anne uyur, Bebeler uyur anne okur, Bebeler uyur anne ............................................ gibi gibi...

Ama ama ama ama.. o kadar tatlılar o kadar  mucizeler ki, yaptıkları hiç bir şey ağır gelmiyor.. zor geliyorrr ama ağır gelmiyor..

Duhan yazlıkta tatili bitmedi henüz. Oda geldiği zaman geniş ailem eksiksiz huzurumda olacak:) büyüdükçe dert büyüyor diyorlar ya evet büyüyor.. Duhanın maceraları ayrıca bir başlık olacak kadar vahim:)

İyiki Varlar iyi ki doğurmuşum diyorum her zaman ki gibi.. 3 küçük mucizeyi..



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım bayıldım bayıldım...Maşallah... Nil