5 Ekim 2012 Cuma

Yeni Bir Dönem Başlıyor..:)

Uzun zamandır yazamıyorum.. Yazmayı bırak okuyamıyorum.. Allahtan Facebook varda kim ne yapıyor iyi mi kötü mü haber alabiliyorum..

2 sene aradan sonra ev'de başlayan çalışma hayatım çok yoğun bir hal almaya başladı. Sorumluluklar evde olmama rağmen arttı vs vs vs... ve daha fazla iş + ev + çocuklar üçgenini tek başıma yürütemeyeceğime karar vererek bir yardımcı tutmaya karar verdim.

Pazartesi günü başlayacak bir ablamız var bakalım neler olacak neler yaşanacak nelerle karşılaşılacak merakla bekliyorum.

İlk izlenimlere göre iyi birisine benziyor, zaman ne gösterir bilemiyorum.. Aras daha çekingen Meyra daha yılışık duhan daha seviyeli bir şekilde ilk tanışma gerçekleşti.. Hayırlısı dedik ve pazartesiyi bekliyoruz.

Hiç Bilmediğim bir şey bu ve benim gibi birisine son derece zor ama mecburiyet.. hiç bir şeye yetişememek herşeye yetişip yorulmaktan daha yorucu.. (ne demekse bu artık)

Yine konu ile alakasız resimler:)





0 yorum: