19 Haziran 2012 Salı

Tatsız, Patavatsızlar...!!

Ne patavatsız insanlar var çevremde.. Tatsız oldukları için patavatsızlar..patavatsız oldukları içinde tatsız..

Kimisi gelir aa sen çocukları ayağında mı sallıyorsun ama bilmem kimin ki yatağına yatıp kendisi uyuyor.. 
iyi bravo ona ne güzel yetiştirmiş çocuğunu.. benimkiler gerizekalı eğitilmiyorlar..

kimisi Duhan ne kadar zayıf yedirmiyor musun diyor..
biz yemek yerken bağlıyorum elini kolunu bakıyor Duhan sadece yemek yemesine izin vermiyorum..masrafı çok oluyor yemek dahil olunca..

üç tane çocukla napıyorsun allah aşkına bakabiliyor musun  
hayır saldım çayıra mevlam kayıra..

neden çalışıyorsun ki nasıl yetişiyorsun çocuklarına, evin işine yazık çocuklara
haklısın çok yazık aylık masraflarını karşıla hemen istifayı basıyorum.. çocuklarda sefil durumdalar zaten aç susuz pislik içindeler..

bütün gün bilgisayardasın napıyosun, kocan kızmıyor mu?
eğleniyorum bütün gün bilgisayarda para B..ok anasını satıyım nereye vercem bilemiyorum zamanda çok.. eğlenıyorum bilgisayarda.. Gökhan mı tabiki çok şikayetçi ilk fırsatta boşıcak benim gibi vurdumduymaz sorumsuz beceriksiz özgeyi..


Eyyy insan.. biraz dikkat et konuşurken.. bir düşün bakalım karşındaki ne şartlarda yaşıyor.. bir düşün bakalım sen ondan çok mu iyisinde yargılıyorsun.. sen neler yapabiliyorsun yada karın yada kocan da başkasını eleştiriyorsun..
ey insann! bi konuşurken düşün..

Allahıma bin şükür 9 yaşına kadar sağlıkla gelmiş tekrarında 2 ve 3 yaşlarına girmek üzere olan üç çocuğuma tosunlar gibi paşalar gibi bakıyorum..
şükür ki kocam hep beni takdir etmiştir.. hep Yanında olmuşumdur, yanımda olmuştur..
şükür ki çocuklarım her zaman temiz pak karınları tok gezerler..
şükür ki evim her zaman toplu olasa da temizdir.
şükür ki evimden en sevdiğim işimi yapabiliyorum ve en az kocam kadar gelir getiriyorum eve..
şükür ki tatsızık patavatsızlık yapmıyorum.. ey insann!!

3 yorum:

nil dedi ki...

Ah Özgem, sen patavatsızlarla uğraşıyorsun ben insan gibi görünen insan olmayanlarla...

Bazen diyorum ki bu başımıza gelenler, çok içten olmakla mı ilgili, annem diyor ki damarına basmasınlar ama o damara basılana kadar neler gidiyor insandan. Ben kimsenin yüreğini acıtmaya çaba sarfetmiyorum, cin olurum çoğu zaman ama hin olamıyorum. Bizim tek hatamız karşımızdakini kendimiz gibi sanmamız..

Dünden beri şu söze durmadan imza atasım var ;

"Ya kırdığın gönlü Allah seviyorsa ? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı,Dokunamazdın.. (Mevlana)"

Özge dedi ki...

kesinlikle çok içten olmakla ilgili.. biz veriyoruz o hakkı o patavatsızlara.. rahatlığı biz veriyoruz.. sanıyoruz ki anlıyor biliyor ben gibi düşünüyor..

bayıldım bayıldım..
"Ya kırdığın gönlü Allah seviyorsa ? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı,Dokunamazdın.. (Mevlana)"

canım nilim iyi ki varsın her halimi anlayan benim güzel annem..

Adsız dedi ki...

ayy özgecim bloğunu yeni keşfettim .bu yazına da bayıldım hakketen çevre bazen çok acımasız oluyor banada diyorlar çocuğu zayıflatmışın diye hele kaynanam her gidişimde der .insan sinir oluyo ya.ne güzel cevaplar yazmışsın valla okudukça içim açıldı.dr kontrolünde hep standart kilosu herşeyi ideal diyen dr a mı inancaz eş dosta mı _? herkes senden iyi anne oluyor malesef ama bilmiyorlar ki karşıdan nasıl görünüyorlar :)