5 Haziran 2012 Salı

Koca Bebeğim Duhanım..

Çok özledim, yanımdayken kıymetini bilemediğim koca bebeğimi çok özledim. 4 gün oldu anneannesiyle yazlığa gittiler, okulların kapanmasını bekleyemeden öğretmeninin "git duhan" :) demesiyle ortadan yok oldu..
 bisikletinni, patenlerini, PS aldı ve aynı gün yok oldu anneanneyle beraber..

el salladım arkalarından bindirdim arabaya,

ilk yazlığa gittiğinde 10 aylıktı, içim çıkmıştı artık ağlamaktan.. çalışıyordum mecburdum.. durmaz ki annemler burda nisanda giderler kasımda gelirler:)

15 günde bir getiriyorlardı. 1 hafta kalıp gidiyorlardı. Gelmesin istiyordum her yolcu edişte.. gelmesin bi daha ki ben böyle komalara girmiyim her yolcu edişimde..

Allahım ne zor zamanlardı 2,5 yaşına kadar devam etti sonra yeter artık dedik ve kreşe verdik.. sadece tatil yapmaya gitti sonra geldi bebeğim,


şimdi oldu 9 yaşında.. gidiyim anne nolur diyor ve gidiyor.. tuhaf bir duygu oluyor gittiğinde çok özlüyorum yokken ama bebekken gittiği kadar değil, neden bilmiyorum daha mı az seviyorum hayır asla daha mı az özlüyorum sanırım evet..

sürekli birlikte geçirdiğimiz zamanlar azaldığı için olabilir diyorum.. kucağımdan indirmediğim 6,5 sene bebek gibi baktığım duhan meyra'dan sonra büyüdü.. yada ben öyle sanıyorum.. 7 yaş okula başladı çevresi değişti ilgi alanları değişti..

şimdi 9 yaşında, kulağına MP3 çalar takıp ders yapan, tv de çizgi film yerine gençlik dizileri izleyen, goool diye top oynamak yerine patenleri ile gezen, burger yada Mc gittiğimizde annesinin dingilliğinden hadi oğlum sende gir top havuzuna dendiğinde yok artık anneeee diye çemkiren, meyra ya arasa bakan.. "ah anne ah bensiz naparsın nasıl bakarsın bu cocuklara bilmem" diye ayar veren yakışıklı bir delikanlı oldu artık..


yarın geliyorlar yazlıktan.. karnesini alacak Cuma günü.. notları verilmiş e-okul sistemine, en düşük puanı 94,90 .. davanış notları hepsi 3 (en iyi) akıllı oğlum benim, annesini hiç mahcup etmedi hiç utandırmadı.. yanında hep gururla durdum, nerde olursa olsun...

Haftaya çarşamba günü sünnet olacak randevuyu aldık, bizde sünnette kına yapılır mevlüt yapılır, adettendir, uğraşmıcam dedim 2 küçük bebeyle ama sonra düşündüm pişman olmak var herşeyini tamı tamına yapıcaz oğlumun babasıyla anneannesinin yardımlarıyla,

bende telaş ve panik var duhan çok hassastır eline iğne batsa yatar:) bakalım bunu nasıl atlatacağız.. e artık yaş 9 oldu.. etraftan konu ile ilgili klişe espiriler yapılır duruma geldi:)

sünnet ile ilgili detaylara oldu da bitti maşallahtan sonra giricem..

oğlumu çok özledimmm çokk yarın gelicek kısmetse.. evde varlığını ağırlığını hissetmediğim oğlumun yokluğunu deliler gibi hissettim..
Allahım ayırmasın evlatlarımızı bizlerden....

şimdi sırada resimler...:))) Hypo beceremiyorum resim koymayı ama ne yapıyımmmm eskiden böyle ters gelmıyodu bu resımler...
ANNEANNESİYLE GİDİYORLAR DÜZENLİ OLARAK ARTIK YENİ OYUNCAĞI HEM TEKERLEKLİ HEMDE BUZ PATENİ.. BENİM HOŞUMA GİDİYOR İLGİLİSİ BAKALIM HAYIRLSI :)







BABASININ OĞLU :) BİZDE HERKES GS FANATİĞİ.. HEM ANNE HEM BABA OLUNCA ÇOCUK NE YAPSIN... BASKET MAÇLARINI KAÇIRMAMAYA ÇALIŞIYOR.. BU SENE ARENA'YA DA KOMBİNE ALACAKLARMIŞ.. LAF ARAMIZDA ÇOK SEVİNDİM BENDE TAKILICAM ÇÜNKÜ DUHAN'I EKİP BAZENLERİİİİ:P :)))


BEN BASKET MAÇLARINI SEVMİYORUM.. BAĞIRAMIYORUM GÜZEL GÜZEL.. SESİM ÇOK DUYULUYOR.. FUTBOL ÖYLE DEĞİL BOĞAZIMDA PATLASA KİMSE DUYMUYOR ARADA KAYNIYOR:)) DEŞARJ İÇİN BİRE BİR TAVSİYE EDERİM:)

GELDİKLERİNDE YORGUNLUKTAN ÖLMÜŞLERDİ NERDEYSE... SAHA BOŞMUŞ GEZİP DURMUŞLAR ORDAN ORAYA :)

0 yorum: