25 Nisan 2012 Çarşamba

Pampa Çok Güşel Anneciği..

Meyra dün akşam bir tabak dolusu  bamya yedi.. hem de o kadar beğenerek yedi ki benim bile yiyesim geldi.:)

Önce pilav koydum tabağına bamya yemez diye, sonra babasının tabağında görünce "bana da mundannnn" dedi.. "hıh ye bakalım" diyerek koydum tabağına bir kaşık kadar.. sonra pilav kenara itildi ve o bir kaşık bamya yendi.. üstüne 2 kaşık daha yendi:)
ve "hımmm pampa çok güşel anneciğimm emmeee sağlıkk" dedi:)  (eline sağlık)

Ben sevmem ağzıma sürmem:) Gökhan bayılır, diyorum ya babasının kızı tipi bana huyu babasına:))

NOT: yazmış olmak için yazılmış bir post değildir:))  bamya yemek sevmek benim için bir olaydır:))

2 yorum:

Nil dedi ki...

Oh yarasın.Bamya sevilmez mi?Benim kızım da bamya hastasıdır annesi gibi :D
ki benim evde pişmez. maalesef babamız sevmiyor

"Öğlen anneannesine "canım bişey istiyor, rengi yeşil " bilmecesini sorup, bütün yeşilleri sıralatıp (fasulye, ıspanak, bezelye) ama yine de sorduğu yeşilin bamya olduğunu söyleyip, buzluktaki bamyayı pişiren anneannesine "mmm nefis olmuş bayıldım anneanne" dedik ya. (Babası kulaklarına inanamadı , zira bamyadan hiç hazzetmez de kendileri.)"

http://birmucizemvarr.blogspot.com/2012/03/eceden-inciler.html

Özge dedi ki...

Nilhan Bamya sevmiyorum:( kızıyorum kendime ama bebem bana benzemedi şükür:))

Yerim onu ben, canı bişey istiyor:)))