9 Şubat 2012 Perşembe

Şükür...

Ne kadar basit şeylere takıyoruz kafamızı bazen , ne saçma sapan şeyler için ağlıyoruz sızlıyoruz mızmızlanıyoruz...
Ne kadar anlamsız şeyler için kafa yoruyoruz. Ne gereksiz şeylere zaman harcıyoruz..

Çocuklarım olduğundan beri onlar için ne kadar dua ediyorsam kendim için de o kadar dua ediyorum.. Allahım her anlarını yaşat diyorum.. Onlara ömür ver bana da ver görebileyim diyorum.. Daha da önemlisi onların bana hatta en çok bana ihtiyacı var onları bensiz bırakma diyorum..
Ağladığı zaman  kimse anlamaz ki ne istediğini Arasın. Meyra su istese bana gelir hayır annem vericek der.. Duhan okuldan  gelir gelmez bütün gününü bana anlatır.. anneannede kalacak olsa bile arar yada önce eve gelir kapıdan anlatır ve gider..
Bana ihtiyaçları var  benim de onlara.. Üzme Allahım bebelerimi diyorum düzenlerini bozma diyorum. Onlarsız markete gidip gelsek biz gelene kadar Meyra battisine sarılır koklar..üzgeee kokuyo battim der (battaniyesi)

Şimdi bakıyorum yüzlerine masumca uyuyorlar, gece yanıma geldiğinde Duhan elimi tutar rahat uyuyorum der böyle 9 yaşında koca bebeğim.. Meyra saçımı tutar cıcacıkk annemmm derr.. Aras ağlarsa sadece kucağımda susar.. yastığıma yatırınca saniyede dalar uykuya..

Nolursun Allahım onları bensiz beni onlarsız bırakma... ÇOK şükür ki yanımdalar yanlarındayım.. başka dert edecek ne olabilir ki bunun aksi dışında..

Nerede varsa yardım et şifa ver.

0 yorum: