23 Şubat 2012 Perşembe

Meyram ve Semi Teyzemizin Önlüğü.. :)

Kızımın Semi teyzesi harika bir önlük hazırlamış. Ellerine, emeğine, yüreğine sağlık.. O kadar güzel olmuş ki Meyra yı kıskanmadım desem yalan olur:)


Meyra önlüğünü sabah giydi, akşam uyku tulumunu giydirirken çıkardık üstünden:) Her eve gelene gösterdi:)


Henüz yemek yaparken resimlerini çekemedim  ama ne zaman elimde kaşık  ve tencere görse  önlüğü alıp geliyor "hadi üzgeee" diyerek:))


Geçen gün önlüğünü kirletmiş  bende "Meyra kirlenmiş önlüğün annecimmm niye kirlettiiinnn" deme hatasında bulundum.. aldığım cevap aynen şöyle..

"evet üzgeee kirlendi, önlükler kirlenir " 










4 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Özge, Meyra`yı öp benim için lütfen, biraz da gıdıkla benim adıma:)
Keyifle kullansın.
Meyra haklı kirlenmek için sonuçta:)
Meyra`nın da beğenmesine ve senin de övgü dolu sözlerin için çok teşekkürler....

Özge dedi ki...

öpüyoruz sizi:)

Unknown dedi ki...

Allah'ım bu ne şeker şey böyle:)
Rabbim hayırlı uzun ömürler versin prensese :)
Sevgilerimle..

Özge dedi ki...

çok teşekkür ederim:) aminn hepsine inşallahh..

bizden de sevgiler..:)