7 Şubat 2012 Salı

Duhan büyüyor artık..

Duhana okul alışverişine gittik pazar günü, bu sefer içimden gelmedi her zaman ki gibi benten yada bakugan çantalarına bakmak.. arabalı kaplar almak..


Siyah bir sırt çantası aldım (duhan alışverişe gelmedi evden çıkartmak deveye bale yaptırmaktan daha zordur) önünde gitar resmi var. 


Defter kabı olarak düz uzay boşluğu gibi parlak bir defter kabı aldım. (defter kabını doğru yazıyor muyum acaba yaa) 


Etiket almadım yine beyaz etiket  var evde üstüne yazarız diye düşündüm. 
Suluk yoktu suluk olarak da sporcuların suluklarından aldım.. yani çizgi film ile ilgili hiç bir şey almadım.. eve geldim açtım aldıklarımızı.. Duhan bayıldı çantaya da diğerlerine de.. İstersen değiştirelim bentenleri de  vardı dedim yok daha neler anne çocuk şeyleri dedi:)  
Oysa ki daha bir sene önce bayıla bayıla seçti çantasını kaplarını etiketlerini, şimdi çocuk işi diyor bunlara..:)
büyüdü benim koca bebeğim artık..


Resim yapma meraklısı ama o kadar da kabiliyetsiz bu konuda:( sürekli resim yapıyor ressam olcam diyordu ama artık değiştirmiş kararını, benimde  etkimle sanırım:) mimar olcam evler iş yerleri çizicem diyor. 


çok güzel karikatür çiziyor çizgileri çok düzgün ve sağlam ama resim  olayı sıfır:) bakalım büyüyene kadar daha neler neler olacak oğlum.. 


Benim içimden geçen mimarlık:) her anne kurar hayalini bende kurdum işte.. matematik süper hafıza süper oğlum diye söylemiyorum ama:) öyleee..


bu postu yenilicem her ay bakalım meslek kararı ne kadar da bir ve ne yönde değişiyor:)


Canımbenim o ilk gözağrım.. arkadaşım.. çok büyüdü artık annesini anlayan dinleyen bilmiş bilmiş konuşan koca bebeğim..



2 yorum:

hypo dedi ki...

Bence mimar olmasın. mimar arkadaşlar var asgari ücrete talim ediyorlar. karikatür olayının üstüne yoğunlaşın. belki resimle ilgili bir yeteneği vardır bir ressama danışın.
alttak bundan önceki postu ben anlamadım?
yazılar da çıkmamış.

Özge dedi ki...

karikatür konusunda komik adamlar resimler çiziyor sadece konu yada konuşma balonu yok:))
mimar olmasın mı olmasın:)
kursa gitmek istiyor gidecek anası fırsat bulup dışarı çıkabilirse kayıt yaptırıcam. ordaki öğretmenler yorum yapar sanırım zaman geçtikçe bize..

postu sildim.. klip yayınlamıştım sadece gereksizdi.. aras:nihayet annee var sanırım su anda en sonda..