2 Ocak 2012 Pazartesi

Meyra küçük ablam.. (nihayettttt :) )

 Pastamızı geçen seneki gibi yine ellerimizle hazırladık.. İki pasta yaptım bebeğime.. Ancak yetti bize:))

 



 

 

 
 

  





Mumları üfleyene kadar Meyra pastayı mıncıklayıp durdu.. On parmağı ile yedi resmen.. yapma  kızım dedikçeee ımmm dok güdell üzgeee dokkk dedi :)

Yarasın kızımaaa içinden geldiğini yaptı o gün. kendi istediği kıyafeti giydi istediği gibi yedi içti oynadı eğlendi:))











 

 

 

 

 


Hediyelerine bayıldı keyifle  açtı bu sefer.. Geçen sene çok  sıkılmıştı :) büyüdükçe tadına varıyor doğum  günlerinin bebeler..

Kokoş  bir hatun oldu..
Bebek siparişi vermiştik daha çok  teyzelerine Nazik kibar bir anne oldu..
Ütü masası almış Nilüfer teyzesi, Hamarat bir ev hanımı :) oldu...

İYİ Kİ DOĞURDUM  SENİ EVİMİN PRENSESİ KÜÇÜK ABLASI ANNESİNİN ARKADAŞI  ÇENEDAŞI:)

SENİ SEVİYORUM BEBEĞİMM..  ÖMRÜMMMM 2. NUMARALI MUCİZEMMM..

7 yorum:

nil dedi ki...

Oy oy oy,maşallah maşallah maşallah.

Çok güzel olmuş canım benim.Bu arada Duhan'ın yanındaki kız,yeğen herhalde amma çok benziyorlar:)

Özge dedi ki...

kuzenimin kızı:)

hypo dedi ki...

kızına bayıldım.
ama çok:)
damat adayı olmak istiyoruz:)

Özge dedi ki...

hypo:)) şimdi senin posta bakıyordum tekrar.. öyle coşmuşsun ki özge şu resimde ki yakışıklıyı şimdi görüyorsun dedim kendi kendime, sen bu yorumu yazdın..

ne desem, hayırlısı olsun:)))

hypo dedi ki...

özge;
seninle dünür olmak ta varmış hayatta:)
ben kızına kızım gibi bakarım:)
hayırlısı olsun:)))

Özge dedi ki...

:)))))))

Ah ah başına gelecekleri de bil ama.. özel bir post yazarım sana Meyra konulu:)))

hypo dedi ki...

beklerim sevgili dünürüm.
bende de kız var:)
alışkınım:)