6 Ocak 2012 Cuma

Meyra Der ki...

Meyra : Anne sen napıyosun.. 
Anne : ders yapıyorum kızım
Meyra : Masallah Masallah yap annedim..
-----------------
özge : hapşuuuuuuuu
Meyraa: dok yata üzgemmmm
-----------------
Öksürdüğü için üç gecedir bizim yanımızda kucağımda oturur şekilde uyuyoruz. Yani o uyuyor ben oturuyorum.. Neyse, yatağa yattık meşhur battisinin (battaniyesi) üstüne yatmış bulamıyor koklayacak öpecek batti yok.. 
üzgeee battim yeedee?
Bakim annecim (dedim ve meyrayı hafiften iterek battisini verdim, sonraki konuşmalar içler 
acısı)
üzgeeee beni ihmeee
itmedim annecim
ittinnn bi daha ihmeee
itmedim annem.. tamam itmicemm bi dahaa
baaaak üzgeeeee ittin işteee
özür dilerim annecim 
dileme üzgeee dilemeee öp meyayııı
---------
- üzgeeeeeee ovalalak yappp
- o nedir ki meyraa
- ovalalak dedim
- neyle yapılıyor ovalalak
- kalemle kaatla
üzge kalemle kağıda yuvarlak çizer:)
-------------

















9 yorum:

nil dedi ki...

Yerim seni ben Meyra'm, ittirme be kızımı üzgeeee!

hypo dedi ki...

meyra gelinimi itme, dünür.
lütfen ittttmeeeeeeeeee.

:) çok hoş bu arada.

Özge dedi ki...

süslü meyra:)

itmedim vallaaa yaaa:))

hypo dedi ki...

çözümü buldum.
sen beni izlemiyorsun ki?

Özge dedi ki...

"babayımben ayarları

Bu siteyi izlemeyi durdur"

diyor hatta. izliyorum amaa... iptal edip tekrar yapıyım

hypo dedi ki...

ok. bak bakalım blogun bana karşı sanırım:)

Özge dedi ki...

iptal ettim tekrar izle dedim ama ıı ıhh.. artık el yordamı ile devam..

Elif dedi ki...

Üzgeeee yapma itme kızı :)

Özge dedi ki...

:)) bi daha mıı.. asla:))