30 Ocak 2012 Pazartesi

Aras Komik Doğum Günüsü:)

Herkesin ortak kararı "hiç bu kadar eğlendiğimiz bir doğum günü olmamıştı" :)


Bütün hazırlıkları yaptık, iş herkesin kar koşullarını atlatıp gelebilmesine kaldı.. ve sonunda herkes bir araya geldi...


Çok çok eğlendik, süslemeler, muhabbet, oyunlar, eğlenceler.. en küçükten en büyüğe herkes hoplayıp zıpladı..


 

  Hepsi tek  tek istedikleri gibi boyandı:) Meyra hariç kendim kendimeee değince boyama işini unutturduk ona..


Sonra mama pasta faslına geçtik, 
 Her zaman ki gibi pastamızı almadık. Kendi ellerimizle yaptık..

 



Karnımızı  doyurduk.. Sonra başladık oyunlara :)


Önce yumurta taşıma oynadı bebeler.. ilk defa gördükleri için bu oyunu biraz anlatmak uzun sürdü :)))


Küçükler tutarak, büyükler tutmadan oynadılar kaşıkları, kikirdeyip durdular...:)



 

 

 

 
Sonra sıra geldi çuval yarışına :) çuvallara girerken bile çok eğlendiler :)

 

 

 Tabiki ARAS da oynadıııı.....








Sonra Yine ellerimizle hazırladığımız (burcummm canım kuzenimm ellerine sağlık) Pinyatamız geldi salonun ortasına.. 


 

 




Pinyatanın dağılmış hali:)
Sonrası, küçük büyük herkes vur patlasın çal oynasın :)




Ve akşam olduğunda çocuklar uyutulur ortadaki bütün balonlar yere atılır hatunlar ve kocalarımız balon savaşına başlarız..:) bunları resimleyemiyorum çünkü halimiz perişandı:)
Saat 13.00 da başlayan doğum günümüz akşam 22.30 civarına kadar sürdü... çok çok  güzeldi.. İYİ Kİ DOĞDUN ARAS:)


Karışık Fotolar : 


 


 Anneannesi ve Aras 













Her şeyi süsler mamalar pastalar oyunlar kendi kendime kuzenlerimin teyzelerimin  ve anneciğimin yardımı desteği ile  hazırlamaya çalıştım. çok zor oldu çok yorucu oldu ama değdi:))

9 yorum:

ASLI dedi ki...

Ne güzel bir dogum günü böyle ya...
bu arada tesadüfe bak.kuzenlerinin icinde oturan Merve benim sinif arkadasim.
bir iki ay önce facebook da yollarimizi ayirmistik ama.Düsüncelerimiz pek uymuyor diye.
Saglik olsun.Okuldaki güzel anilarla hatirlamak daha güzel.
nice güzel yillar diliyorum size

Özge dedi ki...

teşekkür ederim aslıcım..:)

emrelerinmaceraları dedi ki...

becerikli hatun seni üç cocukla bu kadar güzel mamalar yapıp bu kadar güzel ağırlanır mı misafrler.Yemin ederim kıskandım.Nice mutlu seneler.Bu arada çocuğun yanaklarındançok öpmeyin kıpkırmızı olmuş.:)))

Özge dedi ki...

güzel arkadaşım benim çok teeşekkür ederimmm hep beraber uzuun senelere inşallah.

Aras ve öpmekkk aman amann hayatta izin vermez. bu benim erkek bebeler böyle yaa duhanda aynıydı ibiş gibi yanakları kıpkırmızı.. hep böyledirler:)

hypo dedi ki...

kıskandım vallahi, kalabalık ailelere ben bayılıyorum. çok güzelsiniz hepiniz. mutluluklarınız gözlerinizden okunuyor.
yorulmuşsundur sen yalnız.
kolay değil bu kadar telaş, çaba!

Özge dedi ki...

millet gider gitmez sızdım:) ama çok güzeldi babacım ya değerdi bütün yorgunluklara.. çocuklar çok eğlendi..bizde tabiki:))

evet kalabalık sayılırız.. 9 kuzeniz biz.. hepsi ayrı ayrı harikadır benim için.. 3 tane de teyzem var ve anneannem dedem.. 9 kuzeninde evli olanların:) kocaları ve bir gelinimiz..

yetiyoruz birbirimize çocuklarımız hep bir arada..

çok şanslıyım bu konuda çokk..

nil dedi ki...

Süpeeeeeeeer, Aras'ı çekmemişler yahu diyecektim,ben onun kravatını yerim. Süpersiniz süper, sadece aile arasında ama kalabalığınıza hayran kaldım. aileni de, seni de tüm sülaleni de seviyorum be, içim açıldı, ben de burada okurken katılmış gibi oldum, şahsen balon savaşınızı da görmek isterdim.Nice nice sevgiyle sağlıkla bir arada mutlu mutlu yaşlarınız olsun:)

Özge dedi ki...

:))) o kravatı önlük zannetti yedi sürekli ama alışcak napalım:)))

balon savaşını görmeee yerlerde sürünüyoruz :)) çekmişler bol bol foto ama fena durumdayız:))

hep birlikte uzunnn seneler inşallahhh..

AYNUR ŞEKER dedi ki...

uzun senelere inşallah, çok hoş olmuş süslemeler ile ilgili soracaklarım var size nasıl ulaşabılırım...