4 Kasım 2011 Cuma

9 Aylık da aynı 9 yaşında da..

Duhan dün sabah başladı mızmızlanmaya boğazım ağrıyor diye, piraldini sürdüm bıraktım akşam...
okula da gitmedi öğretmeni yoktu...
gece saat 12.00 civarı başladı ateş yükselmeye, surat kıpkırmızı yanaklar al al:) eller ayaklar  yanıyor. 38,7 ateş...

ilacını verdim uyuklamaya başladı takiple geçirdik geceyi allaha şükür yükselmedi  yavaş yavaş düştü.. Sabah azıcık mızmız ama gayet kuduruk olarak uyandı ve öğlende okula götürdüm.. Öğretmenimize rica ettik takipte olacak...

Ateşliyken o yatakta tir tir yatarken sanki  9 yaşında değilde 9 aylık bebek gibi... ölürüm ben ona bebeğim o benim hala..

9 yaşında da 30 yaşında da bebelerimiz hep bebek... annem hep derdi de şimdi daha  iyi anlıyorum.. büyümüyorlar.. :)

Allahım hepsini korusun hastalıklardan uzak tutsun..

0 yorum: