2 Ekim 2010 Cumartesi

Meyra Sıralıyor..

Süründük önce.. :) emekledik.. Geçte olsa oturmaya başladık.. Koltuklara tırmandık.. Şimdi koltuklarda sıralıyoruz.. Bizden mutlusu yok.. yorulmuyor, bıkmıyor bir sağa bir sola sürekli sıralıyor.. genelde hedef abisinin kitapları, çantası...

Duhan yerde bırakma annemmmm alır Meyra kitaplarını koltuğa koy..! derdim.. şimdi duhan kitaplarını koltuktan al cadı geliyor diyorum.. Duhan da klasikleşmiş cümle "ah başıma gelenler" :)

Ah Meyra Ah.. neler yapıyorsun sen bize.. bunları yaparkende o kadar şirinsin o kadar tatlısın ki (egosu yüksek anne) sana kızamıyoruz.. yaptığın herşey ne kadar yakışıyor..

Süründük , emekledik, oturduk, tırmandık, sıraladık..... yürücez.. konuşcaz.. koşucazz...........okula gidicez, dersler yapıcaz... her anınız her gününüz ayrı heyecan ayrı mutluluk.. ne iyi ettimde doğurdum.. doğurmayada devam ediyorum :PppPp

1 yorum:

larcencielblog dedi ki...

"Doğurmaya da devam ediyorum" :))))

Koptum!